and you can see my heart beating,oh you can see it through my chest.Said Im therrified but Im not leaving.

Halloj.

Igår kväll så åkte jag och Nina till Gimo för att typ bada(?) men blev istället krig med myror och sällskapet var blöta thailändskor och förföljning av polis blev det också så atte vi hamnade istället i Hargshamn. Var mycket lugnare där, mycket båtar och shit ute och sviiiiinkallt i vattnet. Typ doppade tån och sen åkte vi hem och åkte vidare till Tobbe där de andra boysen var.

Och vi kollade på skräckfilm. Fy fan vad vidrigt,höll ju nästan på att dö?
Iallfall sen blev det några B-filmer killarna kollade på och när alla skulle åka hem så typ bestämde jag och Ludde i sista sekund att sova kvar där haha. Så blev en till film och eftersom pojkarna somnade så fick jag stänga av tv grejen.Tog ju typ bara 10 min för att fatta hur man gjorde! Teknik är ju såååå min grej alltså.
Höll på att skjuta sönder mitt huvud när Tobbes äckliga alarmsignal gick igång typ 10 ggr/min och efter att ha sovit några timmar så var det bara att gå upp.
Kollade massa på Gothia Cup med de och sen så blev det hemåt.
Har bara drygat med brorsan än så länge men ska snart gå och plocka hallon och vattna blommorna i grannens trädgård.

Later!



Lilllördag..Vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0