we are more than friends.

Heej bloggen!
Länge sen sist..nu får jag allt skämmas!

Meen jag kan ju ialf säga att jag haft en as bra helg. Supit två dagar i rad är aldrig fel, nej nej.
Kort sammanfattning kommer här då..

Fredag: myspys med älsklingen på dagen och sedan på kvällen åkte jag iväg till Marina och så hade hon och jag och hennes syrra Martina massa snack i sängen om allt som har med livet att göra. Eller ja, vart mest prat om killar hihi(a). Vi stressade till bussen och träffade på 3 franska killar som var ( dryga i huvudet) och vi dissa dom totalt genom att låtsas gå av för att sedan stanna kvar på bussen. Sjukt kul haha!
Blev en asrolig kväll sen på Kalas, var sjukt kul när det var så många man kände ute!:)
Och finaste Alexandra fixa billiga priser till oss i baren, gillar vi starkt! Tack snygging♥
Shotta dooley's för första gången. Eh mums mums?
Eftersom idiot 1 och 2 också var ute så åkte jag med de hem på bussen och så gick jag och älskling hem till mig och sov. GILLA♥

Lördag:
Vaknade liiiite trött i kroppen och chillade bara hemma hos mig med älskling innan jag vid halv fem typ åkte iväg till Katris hus mitt ute i skogen. Käkade en asgod sallad och drack massa vin och när flaskan var slut så drog vi vidare mot Öregrund och Hummel. Fettt nice ställe och avra på. Blev helt kär, var så fint där och sjuuuuuuukt jävla drag. Människor.. ÖVERALLT. Katri,Michan,Robin och Daniel dissade mig och Kaisu vid ett tiden och då umgicks vi bara vi två med hennes killkompisar och hade det kul ändå.
Fanns en liten liten chans att vi skulle sovit båda två hos Micke men så blev det inte, jag fortsatte hem till lilla Alunda. Ringde älsklingsLudde men han svara inte så jag började gå hem själv i sommarnatten och när jag var halvvägs hem, DÅ KOM HAN. Så behövde inte sova själv då heller;)
Mmm, gillaaaa.

Och jaaa idag så blir det inget annat än at hänga med älsklingen. Blir traktor race på kvällen och jag är verkligen såhääääääär taggad. Hahahahah.
Sen får vi se vart kvällen slutar!:)

Men lägger upp massa bilder från festligheterna snart..
Meeen just nu lägger jag bara upp Hassans nya låt More than friends. Tjatade på mig att jag skule lägga upp den på facebook och på bloggen så atte som den goda vän jag är så gör jag ju det. haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0