You know that I can use somebody.

har denna kväll som varit lekt trädgårstomte med brorsan i typ en timme och kollat på film med Nina. Sjuuuukt kul!
Det värsta tycker jag, är när man är med någon som gör en glad och får en att skratta och sen när de gått, så bara poff går glädje bubblan sönder och man är där nere i skiten igen. Varför blir det så? Asjobbigt ju. För hur fan ska jag kunna sova nu liksom?

anyway. Jag älskar den här bandet,jag älskar den här killens röst och jag älskar den här låten. Finns ingen chans i världen att jag skulle lessna på den. aldrig.



Someone like you. Someone like me.

Kommentarer
Postat av: Nina

<3

2010-07-29 @ 09:38:08
Postat av: Lollo

<33

2010-07-29 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0