27 Juni 2010.

"Kära dagbok.."

Idag är jag sjukt bakis och eftersom det är söndag idag så får man räkna att man är liiiite sliten efter helgens äventyr.
Igår blev det Rasten med de sjukaste gänget och massa alkohol( fan vilken fylla haha). Blev en fet majbrasa på det också, varmt och skönt var det ialf!:)
Ja sen så vart det såååhäääär tajt så inte sov man själv inatt inte!:)<3

Har solat på eftermiddagen med mamma och sedan tagit cykeln ner till city för och handla och möta upp Nina och prata om hennes "pluttepojke" HAHAHA.  Alltså säger bara: Du och jag frugan, du har ialf mig ju:)<333333333

Och på tal om det..Min kusin har brytit armen.
Haha det är alltid trubbel med den snubben asså!;) Tydligen så hade han börjat bråka med någon idiot nu under midsommar..Jätte smart kille, inte för att vara taskig men han har inte så stora muskler..Haha neeej skojjar, Aron han e biff han,ELLLLLEER?;)
Kommer förmodligen träffa honom på tisdag så då jäklar ska vi snacka om det där..
Hopppas hopppas hopppas att Jennifer kan gadda mig då också!
Åååh, fan vad jag vill.
Juste. För er som inte vet, tattuering nummer två är på gång!;)

Men nu pallar inte jag och sitta här länge.
PEACE!
// hesa tonfisken.



så skön bild haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0