slå klackarna i taket jajajaja!

Sha sha bloggen!
Uppdateringen är ganska sämst,men lever i stressiga tider nu! 3 dagar kvar till studenten!!!!!!

Söndag: Lindas studentskiva. Lite tråkigt med så lite folk men härligt att de finaste vännerna var där,yey!:)
Roligt packat folk var det där också,hahah.

Måndag: Min egen studentskiva! Fick se Toves hem för första gången och hennes mysiga vovve Casper! Åkte buss lite här och var men efter mycket dittan och dattan så stressade vi in till stan igen.Körde en 30 min förfest på bussen och klunkade vilket resulterade i en ganska dimmig middag och sedan verkligen in i dimman när vår först beställning i baren blev en tequila shot med Steff och Jussan hihi!
Kvällen utklädnad: brottslingar = randigt linne, nummerskylt,handbojor,rufsigt hår,röda läppar. YÄÄ!

Röjde för fullt ändå till kl 1 då nationen stängde,sen åkte vi taxi 2 ggr innan vi kom hem till Hanna och körde efterfest till 5. Sjukt nice kväll ialf och jag är extremt bakis idag. SEEG i hjärnan.
Ikväll så blir det bio ( sex and the city 2) med Tove,Hanna,Åsa och Josefine:)
Sonyas studentskiva är ikväll och spontanfesten i Ekonomikum men orkar inte med det. Lite måste man vila inför studenten tycker jag!;)

Imorn väntar avslutningslunch i skolan och sedan på fredag är det studenten!
Men vi ses maybe? puss.


Jag & Tove i söndags på Kaaaaaaalas:)
bildbomb från skivorna kommer senare, så sjukt roliga bilder hahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0