and baby if I got you..

fan fan fan,vilken känsla. dööör snart hihi!:)

Vaknade ganska tidigt idag jao med världens smärta i halsen, är helt öm, så skulle inte förvåna mig om jag blir sjuuuuk snart..
Vid tolv tiden mötte jag ialf upp Nina och vi cyklade ner till city och köpte lite godsaker och sen satte vi oss bänkade framför tvn för att kolla på bröllopet. Alltså Victoria och Daniels;)
Vi är så jävla insatta i det här nu, bara efter 2 dagar.Vi är lite väl intressade nu kan jag lova;)
Nina drog för typ en halvtimme sen till jobbet så nu sitter jag själv och spanar lite framför tvn. Gillas!

Meeen jag kan ju inte sitta här heeeela dagen så vad händer ikväll människor??:)
Vill hitta på något!

Hörs, pussies:)



































kiss me like you mean it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0