because that what friends do.

Tjooooo!

Det går inte att beskriva hur jävla ont i kroppen jag har idag. Alltså shit,jag har sån värk i musklerna,kan knappt gå haha!
Då kan man ju undra, vad fan hände igår egentligen?

Här har ni det!
Vid typ 22.30 begav jag mig upp med Jojjo och Bolle till Rastis för att tälta med de andra mupparna Ludde Ejder och Putte.
Vi möttes halva vägen och jag kan nu säga att jag har åkt i en bil där föraren var alkoholpåverkad. Antar att Dont Drink and Drive inte finns med i Luddes huvud,neeej!
Medan jag satt och andas och hoppades att vi inte skulle dö så..Faktum är att han kör typ 100 ggr säkrare och bättre när han är full,hur sjukt nu än låter!

Eftersom att det började spöregna när vi kom fram så fick vi den ljusa iden att ta in bänken i tältet(alltså det är ett sjukt jäkla stort tält) och där satt vi 6 ungdomar vid en sjö i ett tält mitt i natten i spöregnet och spelade ölspelet! Helt normalt en söndag om man frågar mig om man har sommarlov som vi!

Efter att ha druckit,grillat,skrattat,smällt smällare,gungat och ja allt möjligt så slutade det regna och vi hamnade nånstans där mitt i dimman i tältet igen och spelade klädpoker.Först av med kläderna var nog jag och Ludde och snabbt efter det var alla andra nakenfis också! Då blev det nakenbad med pojkarna (fan va kallt) och sedan blev det att värma sig vid elden.
Josh & jag skulle sova och de andra skulle hem men det snurrade för mkt i skallen så vi hamnade i partymoood igen och spelade sanning eller konsekvens. Jag strulade med Jojjo, jag strulade med Ludde, jag pussade Bolle och jag pussade Ejder(Jojjo med för den delen huhu!) Och Ludde och Ejder pussades hela tiden..typ.
Sedan blev det lapdance för killarna,nån som var riktigt lycklig var Ludde när Bolle skaka loss i hans knä.
Haha, så sjuuuukt kul!xD
(Btw, fick se Jojjo riktigt full, haha så himla roligt:D<3)

Men efter konstiga pussar,och lekar och lapdance så hamnade alla i ett av minitälten, 6 st pers (där det endast kan vara max 2 pers?) och tyvärr men det blev för mkt för mig,usch!
Så ja sen hamnade alla i ett var sitt tält Jojjo Bolle och jag i ett och Ludde och Ejder i ett annat och så blev det inte mkt sömn alls eftersom spelet fortsatte, men det slutade med att små pojkarna åkte hem och vi sov kvar några timmar.
Kom hem 12.00 idag och då däcka jag i sängen fram till 18.00 och sen har jag bara chillat efter det. (Ont i kroppen,AJ.)

Undrar vem som har störst av Ejder & Ludde?
Alltså jag vet inte vad ni tänkte nu..men jag tänkte ialf på vem av de som har störst huvud eftersom att de båda lånade min mössa inatt så nu e den förstor och bara åker ner över ögonen. Så vem vare?
haha,shiiit trött och sliten tjej ska sova nu...
GODNATT!

Ibland gillar man livet, och den här helgen har varit grym:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej duuuu, jag var INTE full! :o :) love u <3

2010-06-14 @ 23:06:01
Postat av: Lollo

Haha ELLER var du?

jag tror du var det sötnos!(a):) LOVE LOVE LOVE YOU!<3

2010-06-14 @ 23:27:30
Postat av: Ejder

Att du ens vågar ha på dig mössan ;) haha :P

2010-06-14 @ 23:32:08
Postat av: Ludde;)

Haha Bolles lapdance äger allt. Det var inte de att det var morgon som gjorde så lill Ludde växte, ne det var fan Bolle;) thihi

2010-06-15 @ 02:54:46
Postat av: Johanna

Blä! :o

2010-06-15 @ 14:26:12
Postat av: Anonym

2010-06-15 @ 14:59:20
Postat av: Lollo

Ejder: haha ussssssch,vad har ni gjort med min mössa egentligen? ;O



Ludde: ännu mer ussssssssh,tända på sin egen lagkamrat. Säger bara stackars Bolle nästa gång han tappar tvålen i duschen!

haha:)

2010-06-15 @ 15:01:08
Postat av: Ejder

Haha vill du verkligen veta det ;) haha

2010-06-15 @ 15:47:38
Postat av: Lollo

nämen usch..sluta! xD

2010-06-15 @ 16:02:25
Postat av: Mannen, myten legenden: Ludde

Bolle tappar alltid tvålen med flit ska du veta;P

2010-06-15 @ 23:47:28
Postat av: Lulluu

haha ni e sjuka i huvudet:D

2010-06-16 @ 10:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0