come away with me.

Asså jag blir så galen på min mobil,dampar loss rejält!
Fast nu har jag bytt tele med brorsan ialf så nu kan man smsa lite mer normalt hihi!(:

Är så sjukt taggad inför imorn men eftersom telefonen laggar så blir allt knas med alla sms..
Meeen blir säkert bra ändå.. vi får se vilka som dyker upp helt enkelt haha, det gillar vi!:)

Har dessutom fått skiiit ont i ryggen igen och det suger balle..Sist jag hade såhär ont var när vi toksydde de sista veckorna i skolan, så frågan är vad fan har jag gjort för att förtjäna denna smärta igen?

Aja, imorn super vi bort det haha!:)
Men nu ska jag vila och trycka i mig chips,här tänker vi inte på figuren inte haha!

pusss.


jag i måndagsTerrassen hihi!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0