don't call my name.

shaa shaa bloggen!

natten,hur var den egentligen?
Jag & Nina befann oss på Terassen runt 22 och redan då var det bra drag på stället! typ 50 pers lumparkillar som ockuperat stället fast det fattade inte vi förrän klockan var typ halv tolv haha!
Chillade och hade det trevligt med pojkar som hette Rasmus och Jonathan och massa massa andra killar och det var riktigt roligt haha! Jonathan var så himla snäll!

Eftersom Ninis pluttepojke Henrik inte kom in så fick vi dra från terrassen, väldigt tråkigt men vad gör man inte? Efter att ha gått runt en stund så hamnade vi med det andra herrsällskapet på Skeppet.
(Och man nu ska vara helt ärliga så var alla förutom Henrik i det sällskapet normal och helt OK- kille men de andra.. tss,snälla skaffa er ett liv! Fast sjukt kul var det ju när vi sjöng Sean Banan- skaka rumpa med ett par utländska killar vid framfickan, det var KUL!
MEN SEN,,, hatar killar som..även fast man visar tydligt att man inte vill göra nått, bara fortsätter kladda. De är fan läskigt när sånna killar inte har nån gräns, utan skiter i allt man än säger och fortsätter.
Det är fan läskigt och man blir irrirerad,lr jag blir ialf det när man inte visar nån som helst jävla respekt!
Så jävla vidrig person..USCH!!

Hur som helst,blev räddad av prinsarna Ludde & Ejder och återigen hamnade man då i gruvorna och klättrade mitt i natten! Tro det eller ej men jag gjorde det IGEN;)

Vid 10 idag så släpade man sig ändå upp och åkte in mot staden för och träffa Hanno:)<3
Hugo och Ahmed var också med, så himla roliga hihi! Vi gick runt på stan och dregla lite i affärerna och så käkade vi Cupido sallad(MUMS!) nere vid ån i solen och matade änderna ( om säger så? låter så fel,tänker bara på rumpor haha!)

Och ja ikväll så kanske man får hjärtattack då jag ska äntra spökhuset med Nina i Östhammar. Faaan vilken natt det kan bli, ni är välkomna att höra av er så ni vet om jag lever lr inte! Needå, ska mest tjocka oss och baka lite så är nog större risk att jag dör av socker kick haha!

Ska väl sluta flumma nu men...
Hare sa haren!

Och juste, gårdagens roligaste:
Om man slänger en mobil i vattnet, sjunker den eller flyter den?
- Nej, den har ju SIM-kort
.

Hahahaha,asså så jävla sämst, men så jävla rolig!!! dör seriöst av garv hahaha XD


och här är typ världens bästa låt. LOVE IT!<3


Kommentarer
Postat av: Nina

Men Lollo du kan ju inte skriva att han är min pluttepojke!!!:O:O;D

2010-06-22 @ 18:46:51
Postat av: Lollo

Haha meeen kan jag väl! Okeeej framtida pluttepojke. För historien är inte slut än och det kan nog bli någor riktigt bra mellan er,JAAA;D

2010-06-22 @ 19:41:02
Postat av: Ejder

ja dom är ju så här....... tajta ;) haha

2010-06-22 @ 23:11:53
Postat av: Lollo

jaa till och med såååååhäääääär tajta!;) hihi

2010-06-23 @ 16:24:24
Postat av: Ejder

haha a precis :P

2010-06-24 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0