I came to tell you that you're my favorite girl,and would you like it if I put you into my world.

God morgon sunshines!

Är ganska sliten efter natten men det är det värt för gårdagen var underbart rolig! Alltså bästa utgången på länge! Fan vad kul det var!

Kvällen började med att vi träffade på Bolle och grabbarna grus från Alunda på bussen och hade det småroligt med de. Sen kom jag och Nina till VIP vid 22 och då var det redan sjukt mycket folk.
Vanligtvis brukar vi tjejer alltid gå på toan först,fixa make upen och allt annat men inte igår inte! Jag och Nina hamnade vid baren det första vi gjorde.
Vi drack lite cider,lite drinkar ( specialgjorda av bartendern, så sjukt roligt haha!) och sen blev det lakritsshot och sedan gick det utför!
Var ganska rund om fötterna men ändå i det stadiet då allt är under kontroll och man bara har roligt!
Träffade massor av folk bla: Emilia från min gamla klass (ES3D is the shiiiet!) och Tobbes lillesyrra-min soulmate Linnea och Conan var där( de är egentligen 16 men shhhhhh! så himla roligt att de var där. Dream come true,helt seriöst!) och Isabellen och Lina var också där och så träffade man på en gammal goding,Hassan;) och såklart min underbara kusin Aron(haha så himla klockrena vi är tillsammans!) plus massa massa andra människor vi hade det skoj med:D
Dessutom var lumpen killarna i staden och både jag och Nina haffade en varsin, helt underbart!
Sen fick vi skjuts hem av Jocke och hans söta hund Bonso och så efter lite smsande så somnade jag vid 03.30 typ.

Och vid 11 idag när jag insåg att det var fett med sol ute så kunde jag inte sova längre så fick i mig lite frukost och på med bikinin och efter det så har har jag bara shhhhteeeeeekt!;)

Juste. Gårdagens skador: Ett sår på vaden som svider som jag vet inte vad ( råkade hamna mitt i ett bråk utanför Etage och såklart skulle jag bli puttad av allihopa och göra illa mig. Faan vad det svider..Och sedan ett litet litet skrapmärke på armen fick jag också. Kuligt värre!

men nu ska jag steka lite till och käka lite också. Är inte så himla bakis idag, bara jäkligt sliten i kroppen och sjuuukt trött!
Men hejsvsejs, bilder från kvällen kommer,PUSSSSS.

btw,vad händer idag människor?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0