I know you want me so bad because you just can't seem to hide it.

God morgon!

(Och ja jag är helt seriös när jag säger godmorgon halv fem på dagen,ialf idag)

Igår så for jag ju iväg till Östhammar för att hänga hela natten med Nina och det var riktigt nice. FAST typ 5 min efter att jag kommit så hördes det ett knak i hallen där vi släckt och stängt dörren. Så vi tar en sopborste och skjuter upp dörren och tänder lampan. INGEN DÄR.
Och telefonen rörde sig fast ingen rörde den och jaa sen var det ganska lugnt. Men när Nina sov och jag var vaken fortfarande så kändes det lite läskigt och vara "själv" man blir liiiiiiiiite nojjig om man säger så.

För övrigt så hade vi massa läsk,chips och godis all night long och kollade på massa roliga program. Höjdpunkten var ju typ vid 5 tiden då vi hamnade i ett matlagningsprogram och man fick se hur man planterade potatis, plockade ärtor och slaktade djur.
Så jävla klockren programledare dock,hahaha!

Vid 7 imorse så åkte vi ialf hem och sooooooooov, men jag skulle seriöst kunnat mördat min granne när han ska stå och borra,slipa,klippa gräsmattan och annat skit i sin trädgård när jag vill sova. Så vid 15.00 var man uppe igen..

Sjukt seeeg i kroppen nu och orkar fan inte tänka på något alls.
SÅÅ TRÖTT!

Men nu ska jag trycka i mig chokladglass med jordgubbar!
Hejsvejs.

Juste några saker till:
- Idag fyller Chrisse 20 år (och han e inte ens hemma i Sverige den jäveln:) )
- Jag hoppas hoppas hoppas att nästa tisdag funkar,för då händer nått jättekul med Jennifer.
- Kan jag sluta tveka eller?  HELVETE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0