If I'm evil why are you satisfied?

Ahh,vilken känsla man har i kroppen nu.
Obeskrivligt alltså.

Hur som helst,ganska ovärd dag för har inte gjort mycket som sagt. Bara segat framför tvn och kollat på family guy, scrubs,vänner, och How I met you mother. Klockrena program haha!:)

Men vid 7 tiden åkte jag ialf iväg till hästarna och pysslade lite med de och tog massa roliga bilder hihi. (kommer upp snart kan jag lova!)

Btw. Måste berätta en sjuk sak! Inatt så drömde jag om att föda barn och shiiiit! Typ visste inte ens vem pappan var och typ man e ju gravid i 9 månader men nej jag satt typ och räknade hur många månader det var och grejer precis innan allt med värkar och shit kom.AS SJUKT! Och det roliga är att.. vilken film går inte på tvn ikväll om inte På smällen?
asså jag e ju rubbad som drömmer om såna saker en natt efter krogen! hahaha.

Ialf, Jojjo är ialf på väg hit så vi ska ha det lite mys hos mig och snacka en masssssssa. Fan vad kul det ska bli hihi!:)<3


Puss och hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0