No bullshit.

Dunkade huvudvärk, seg som en råtta, träningsvärk i kroppen, skitigt hår = jaa jag är bakis idag!
Fast inte så jättemkt egentligen är bara trött:)

Jag for iväg med Sara Tove och Nina till Älvkarleby för att checka in Johannes nya lägenhet och festa. Var inte på det bästa humöret för jag ville Kalasa;)
Så jag började dricka redan på bussen in till staden för att glömma allt lite för en stund. Halvskrek inne på station haha och Sara listade snabbt ut att jag hade druckit huhu:)
Åkte tåg i typ 50 min, gick typ 3 km i regnet i högklackat så att när vi kom fram 4 timmar senare till Johannes lägenhet så var inte party humöret på topp.
Så det firade vi med pizza! GOOOTT.
Gjorde det bästa av situationen och festade med de fina vännerna som faktiskt var där och så hade vi det riktigt roligt!
Lap dance, toffelbyte hit och dit vid balkongen, bra musik och galna killar. Blev as lack typ 3-4 ggr för småsaker men sen vid 05.00  fick det räcka för mig och somnade i Johannes säng med Tove som sällskap:)

Seen idag så kom vi hem efter en sjuuuukt lång bilresa typ vid 13.00 och seeeeeen låg bara jag coh Tove i min säng och vilade och snackade. SKÖNT.
Idag så vet jag inte vad som händer men antingen blir det en kväll i soffan med film eller så blir det något annat.
Hör av er människor!<3


Later!

btw. Kim var sjukt kul och skulle beskriva de galna människorna som faktiskt var där och tog till ordspråk som:
-inte alla hästar i hagen
-hjulet snurrar men hamstern är död
-inte den vassaste kniven i lådan
-hissen går inte ända upp
-dålig kommunkation på hjärnkontoret
-lyset på men ingen är hemma

Haha,så sjuuuukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0