I don't know if I can do this.


Shiiit,imorn är det midsommar! FAN VAD KUL DET SKA BLI!
är så sjukt taggad må jag säga. Oj oj oj.
Men lite förvirrad är jag inför morgondagen då jag knappt vet vilka som kommer. Eller jo jag vet typ men finns ju vissa som sagt kanske och då blir det att man inte vet riktigt hur man ska göra.. Men om alla kommer till och med "kanske"-barnen lr de som inte svarat än så blir vi typ 20 personer!!
Eh jaa det är många,hur fan ska alla få plats?;)
but still..fan vad kul vi ska ha!:D

Idag så har jag åkt och handlat massa massa med mami och städat och snart så blir det en tripp till hästfisen. Hon ska få massa morötter och smaska på så hon blir säkert glad:)

Har haft huvudvärk under dagen också så känner mig lite seg i bollen men men..
Idag så har jag dessutom fått brev från skoooolan och det blir ett möte sen när skolan börjar v. 34 för att kolla upp vilka kurser jag behöver göra och sånt.. Ganska värdelöst ja.
Och jag har verkligen hamnat i dimman nu för det så sjukt när man säger att man ska tilbaka till stället i höst..Eh, say what?
Jag är fri nu. Enligt mig ialf haha!

Dessutom så håller jag på och krånglar med Tele2 i dessa tider då jag byter från vanligt kontaktkort till abbonemang( mkt billigare för min del huhu)
MEN så ni vet, jag kanske skickar från ett knasigt nr de kommande dagarna men snart får jag tillbaka mitt vanliga nummer!:)

Och nu ska jag käka glass och jordgubbar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0