jag har aldrig varit utomlands!

Nee juste jag har aldrig varit utomlands och att de flesta av mina vänner ska utomlands denna sommar typ suger ju! VILL OCKSÅ!

Just nu så befinner sig t.ex min gamla klasskompis i New York/ Hamptons @ USA där hon ska vara i 3 månader som au pair!
(bild tagen från hennes blogg, checka in den här: asavaldis.blogg.se )



Min andra klasskompis Steffi är just nu med sin pojkvän i Alanya @ Turkiet och har det mysigt!


Och min andra fina gamla klasskompis Marina är med sin syster i Grekland just nu!


Och om ca 2 veckor åker min andra klasskompis Josssssan till Magaluf/Palma Nova/Mallorca @ Spanien och festar arslet av sig!:)


Helt seriöst nu:  Jag skulle göra vad fan som helst för att åka ner med mina bästa partypinglor till Magaluf och bara röja sönder i en vecka. Skulle vara det absolut bästa!:)
Och eftersom jag inte har varit utomlands så skulle jag lätt vilja dra till typ alla länder som finns:
Grekland, Spanien, USA, Brasilien, Italien, Bulgarien, Turkiet, Egypten, Frankrike, England,Irland, Österrike m.fl! :)

Och juste: mitt i allt ihop så är dessutom några andra gamla klasskompisar Ina,Elina,Kristin Sandra och Magne och tågluffar i Europa!!

Så attte.. jag vill typ utomlands.NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0