jag kan inte skilja på..


Alltså jag blir galen på mig själv..
Jag är ledig nu. LEDIG. I 10 veckor kan jag göra vad fan jag vill och sedan ta allting på allvar igen och göra klart skolan HELT OCH HÅLLET.
Idag blev ialf Mode A kursen klar. Vände från IG till VG,glad blev man av det hihi!
Dessutom fick jag reda på att jag fick VG i klädsömnad B också..Hade jag inte förväntat mig när jag lämnade in klänningen 5 år senare (tyyyyyp) än den skulle vart inne men aa VG blev det. Så då blev man glad för det också:)
Tog hem 4 st klänningar idag så kan man vara jättefin på de sena sommarkvällarna som väntar!;)
MEN, varför jag blir galen på mig själv är att även om jag har tagit paus nu från skolan och bara har en liten kurs att göra klart i höst..så kan jag ändå inte slappna av. jag e fortfarande spänd och ångestfylld..med vad liksom?
Vill bara höra: okeeeeeej. Andas. Slappna av. Vila. Det ordnar sig...
shit.

Imorn så är det en rolig dag som väntar, fortfarande beslutsångest om vad vi ska göra..Hm,vad ska vi göra egentligen?
Hemma fest @ Älvkarleby/ Utgång/ Ekonomikum?

Och jag kan inte skilja på.. Ska inte tänka,för blir bara besviken..Men ändå. Jag vill! Jag vill så gärna ha dig.
Nä nu ska jag gå och lägga mig.
Imorn 8.15 bär det av till Gimo för att fira att lillbrorsan gått ut grundskolan,yeeey!

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0