DVD: Det Vet du.

Fy faaaan vad jag är trött. Fester,studentskivor hit och dit, yää män jag är sjukt trött just. Precis i den situationen då mamma stressar runt som en galning inför studenten.Måste IDAG fixa allt eftersom att imorn så beger jag mig med världens packning till staden för sova hos Toves farfar. Sjuuuuuukt nice så vi slipper gå upp typ 4 på studentdagen! Vi har ju lyckats få en perfekt tid för foto, 07.22 är det vi!
haha kan ni fatta 07.22??

Alltså seriöst har inget vettigt att skirva. Allt innan studenten är kaos och kan inte berätta nått roligt heller.
Förutom att jag idag köpte ny mascara,lösögonfransar och lösnaglar till fredag,så nu e man riktigt fake! fattas bara löshår också,hahahaha.

Fast en sak kan jag ju i och för sig säga! Avslutningslunchen idag var riktigt nice och en viss person var söt och ringde mig och fick mig att le mitt i all trötthet.

Men en annan sak. Denna låt har fastnat i min hjärna.Jag och Marina har sjungit på den heeela dagen!
Bra är den ju men shiit,kan bara tänka på en person när jag hör den här låten. damn it!
I gotta tell you how I feel about you, cause I can't go a minute without your love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0