lets put a smile on that.

shaaaa shaaaa bloggen!

Idag släpade man sig upp på morgonen för att åka in till city och träffa Marina! Går inte att beskriva hur mycket jag saknat henne! Men aaah fan vad kul det var, hon och jag tillsammans är bästbästbäst!
Köpte massa munkar och choklad som vi tröck i oss vid ån och stekte lite grann,så nu har man bränt sig lite på axlarna också..hm.
Ialf när jag väl kom hem typ 5 timmar senare så blev det middag och efterrätt med mamma. Och lyssna på det här: Jag lagade maten medan mamma pratade i telefon med min moster. Såå atte här kan man!;D
Eller ja, mamma fick ju ta över sen för jag kan ju inte göra två saker samtidigt så både makaronerna och köttbullarna höll på att förstöras haha! Fast det behöver man ju inte nämna! hihi.
Sen blev det ialf glass och hallon. Mmmmmmm.

Vi kollade också nyss  på c/o segemyr och fy fan vad jag älskar det programmet! så jävla kuuuuuul! Håller på att däcka av skratt varenda gång haha!

Dessutom så blev det ett samtal med Sara idag, pratade bara om killar haha! Mycket nytt har hänt och det är väl klart eftersom vi inte setts på jättelänge! Men på fredag då jäklar är gänget samlat igen, eh gilla knappen?
Såklart, girls nights out med alla älsklingstjejer!:)<3

Men nu ska jag dra och bada med Nina.ÄLSKAR VÄDRET!!
Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0