Once in a life time-upplevelse.

Studenten!
helt jävla A W E S O M E var det.

för att göra det enkelt, plus och minus lista!

PLUS +

- champagne frukost
- Flaket! RÖÖÖÖÖÖÖJ!
- min kusin Gabriella kom till min mottagning,har inte sett henne på evigheter:)
- Klassen,Kärlek till er!
- Min outfit, beautiful liksom!
- BJ på natten. Helt awesome:)
- tequila shot,goda drinkar...NOM NOM!
- sprutgrädde = fina killar licks grädde från ens hals,urringning! GALET!
- skjuts hem av mamma, nice som fan!
- snygga boys!
-fyllekäk på donken och träffa riktigt trevliga killar/gubbar:) =  få moröttspåsen öppnad haha!

MINUS -

- lös ögonfransar som lossnar och lösnaglar som flög iväg på 2 sek.
- stressig morgon!!
-vänta typ 30 min innan man fick komma på flaket + att musiken inte funkade!
- inga låga skor med = skärsår på fötterna.
- Inget Öregrund på kvällen och träffa de bästa!
- hmm..SOMEONE.
- tjejbråk
- dåligt party mooood ibland.


Bilder:

Champagne frukost!!


FLAKET!


FLASHA!


Mottagning hemma!


grym natt på BJ med fina vänner!


(fler bilder på FB såklart!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0