små grodorna,små grodorna,e lustiga att se..


Fan vilken bra midsommar det blev! Mhhmmm..
Under gårdagen lyckades vi hinna med detta:

-ha en grymt bra förfest hos mig med massa härliga människor:)
- förlora kubb match (eh vadå lyckas man inte bättre om man klunkar vin mellan kasten?) GIRLPOWER!
- käka choklad-banan grej gjord av Hannabanana;)
- trassla som fan med musiken ( lyssna på VM matchen på radio medans vi äter. Malin = jättelycklig)
- befinna sig i Öre vid halv 12 och bara mingla vidare i dimman!
- tappa bort alla på 0.2 sekunder
- be tillsagd att hälla ut drickan av polisen ( haha kul var det!:))
-  få Anders the man att skriva sin autograf(?) med smiley och hjärta på min arm!
- ta massa fina kort haha
- pinka i buskar hit och dit
- sitta och vänta på skjuts hem i soluppgången med grabbarna
- vänta i Östhammar en 1h på buss
- sitta och pinka i en buske samtidigt som vi trasslar upp mig då jag fastnade med håret och tröjan i en taggbuske haha!
- hemgång halv 7 på morgonen och dela sängen med ChalleBalle och ToveLove.


fina flickor med egengjorda kransar:)


grilla......(wait for it).........med ballen!








alla kan den här posen nu... PEACE! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0