So lately I been going crazy tryin' to get you off my mind..

shooo.

Igår så kom ju Jojjo hit. Shiiit vad flummigt!
Blev bara massa skratt för att... Haha neeeeej tjejsnack det där.. så att det som händer i mitt rum stannar i mitt rum. Haha!:D
Nej men underbart kul vare ialf med favorittjejen:)

Idag så kanske det blir lite mer häng med denna brud och bifffen haha;)
Fast samtidigt är jag sjukt sugen på utgång(a)
25 kr idag igen på VIP och vet att en härlig tjej som heter Katri ska dit så..atte skulle ju vara fint och träffa henne eftersom det var ganska länge sen vi sågs sist:)
Meen vi får se vad som händer,nånting måste ju hittas på och göra ialf. det är fredag och  jag kan INTE sitta hemma en sådan här dag det går inte.

Btw,försökte ju ladda upp bilder till datan inatt men neeej min mobil är ju cp så atte bilder på mina fina hästfisar kommer upp när det funkar haha:)
Idag så kommer Hillevi och rider så jag behöver inte tänka på nån hästfis idag. Ganska nice tycker jag det är ialf:)

Men puss och hej för en stund!

so lately I been goin' crazy tryin' to get you off my mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0