Sometimes I just need someone to talk to.

Asså jag är ju galen som är vaken forffarande.
Men jag kom ju hem vid ett efter att ha haft en urmysig kväll med KKsen haha;)
Filmen var urbra och jättemysig bara så alla vet!:)
Med mig i biomörkret hade jag en fett godispåse värd 50 spänn och coca cola ( heaven att dricka när man är bakis yao).
Nu så laddar jag lite ner bra musik medan jag halvsover. Är sjukt trött men kunde inte lägga mig på en gång när jag kom hem.
Tog en välbehövd dusch först,såå skööönt!

Men imorn så väntar en riktigt nice dag det kan jag lova,även om jag kommer vara stendöd i hjärnan. Börjar ju som sagt 8.30 imorn!

Jooråa satte,sitter en feting fluga på data skärmen. Time to spanky panky på den med flugsmällaren så den dööör,äckel fluga!

Och ja,godnatt!:)


Och till mina fina vänner: jag älskar er alla,ni är så jävla bra! LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0