Sometimes we come into a persons life not to make them love us but to let them feel that they're so much worth loving for.


Alltså hur lyckad får man vara?
Igår lyckades jag få hål i min ciderburk så att hela min väska blev översvämmad med cider!
Min mobil har totalt fuckat ihop sig nu pga av det så nu behöver jag verkligen en ny mobil hihi!:D
Dessutom så har min mascara och ögonfransbörjare försvunnit så nu är man utan det också..
ÅHH.

Men men. inga sura miner här inte!
Blir snart upphämtat av pojkarna i en liten bubbla och sen äre fest!
Det gillar vi, fullt ös!:)

Men ha en bra lördagkväll!:)


Glada tjejer från igår.
Massa pussar på Tove som fyller 19 år idag!
Älskar dig<3
Vi äger!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0