sweet!

God morgon!
Vackert väder idag inte sant?:)
Har läst på massa andra bloggmänniskor om hur de deppar över att de ska vara asfint väder just den här veckan de ska jobba. Själv har man inte det problem utan kan ju bara steeeka hela dagarna.
Fast det börjar ju bli lite halvdrygt nu!
Och jag vill till fjällnora,verkar ju vara så sjukt nice och bada där!

Har haft en ganska suddig morgon då man vaknar av sms av massa olika personer, slutade till och med att jag mitt i dimman trodde jag smsa med någon killkompis fast sen när jag kolla så fanns det inget enda sms jag skickat till den personen! haha,fan va sjuk man är egentligen..

Ialf, mamma ringde och väckte mig sen igen vid halv tolv och ba: städa annars så får du inga pengar och blablabla och ja eftersom jag verkligen vill ha pengar så var det bara upp då och börja städa. Så nu e faktiskt huset riktigt fint.
Och jag har tänkt på en sak..Det är inte så jävla jobbigt och städa. Iallafall inte när man är själv hemma och har musik på högsta volymen. Då är det riktigt nice ändå,hihi!:)

Ikväll så blir det ialf en liten mini utgång eller vad man ska säga.. Jag och Nina ska hänga med lumpen killarna igen, eller åtminstone ska hon göra det. Jag ska bara dricka;D
haha nej då,men det kommer bli lite chill på Terrassen bara,så det gillas en sådanhär fin måndag:)

Men nu ska jag ut i solen igen!
Hej hej!


btw, har blivit tokförskyld, inte KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0