ta mig till kärlek.

Ähhh,ångrar mig nu och ändrar inlägget.
Tänkte prata om Håkan Hellström,som typ alla verkar hata förutom jag Michan Åsa Jossan och Steffi?
Antingen så älskar man honom eller så hatar man honom.
Och jag hatade honom förut. Det kan jag faktiskt säga.
Men så en dag fick jag höra en låt som Åsa spelade Klubbland och då ändrade jag mig lite. Jag gillade ju låten!
Och efter det har det bara fortsatt,jag har lyssnat på de flesta av hans låtar och jag älskar dem!
Okeej, ni tänker att han e skit dålig men hur många låtar har ni hört av honom?
Kom igen Lena och Känn ingen sorg för mig Göteborg?
de är inte hans bästa låtar direkt...

Lyssna på:
Precis som Romeo
Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
Jag var inte gjord för dessa dar
En vän med en bil
Ramlar
Nu kan du får mig så lätt
Jag vill ha allting
Jag ger dig min morgon
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Lyssna på dem och så får vi se vad ni säger då:)
Hans texter är bäst.

HÅKAN H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0