there's no one like you,you speak to my heart...

Hej hej..

liiiiiiiite nervös inför kvällen huhu!:)
Meeen,det ska nog gå kanonbra jaaadå!;)
hihi.

Ville ju ha sällskap på bussen in men det verkar jag ju inte få..så helt alone är man nu!
Det är en strid jag måste kämpa,inte ni!

haha nej,jag ska sluta flumma. Ska kanske ta en tripp med cykeln till hästhagen och kolla in min fina häst och sedan så..antar jag bara att jag ska börja fixa mig inför kvällen.OMG!!!:D
Vaknade ju med total steeeeeekar sol ute så sitter här i bikini nu,men vad fan kom alla moln ifrån??? Aja,Hoppas det inte blir total spöregn, vilket typ Nina hoppas på? Haha,söt tjej!
Ialf,vi får se vad som händer..För allt kan verkligen hända!
Något som lugnar ner en lite ialf är Westlife, såå skön låt mhmmmm!
Lyssna och njut.

Puss och hej.
Uppdaterar sen ikväll....:)


Kommentarer
Postat av: Nina

hahah jaa spöregn och att att det är strömlöst på biografen!;D

2010-06-20 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0