STOP.

Tjaaaaaaa:)

Så nu har man tagit studenten då! Ganska härligt( kommer berätta om min student i detalj såklart..) fast det blir ett eget inlägg jajemän!

För er som undrar vad jag gör nu så hänger jag fortfarande kvar i skolan. Är ganska bestämd med att få klar en klänning och en kavaj på 2 dagar så jag slipper komma tillbaka till bajsboland i höst. Neeeej jag vill inte tillbaka i höst JAG VILL INTE.
Blir så grymt irriterad på allt och alla som gör mitt arbete jobbigare, blir galen snart!
Ingen verkar ju förstå att när man säger att jag vill inte bli kvar till hösten så tror de fortfarande att man kan härja omkring nu precis nu den här veckan, för att det är SOMMAR.
Men neeeej! från och med fredag denna vecka då är det summertime PÅ RIKTIGT!
Och på tal om fredag!
Ska man köra en utgång och fira att det är sommar eller ska man samla ihop det finaste ochs könaste gänget och dra till ekonomikum för en fet fest med typ 1000 pers eller ska man släpa sig till Älvkarleby och kolla in Johannes nya lägenhet och festa loss i typ en 2a?
Alltså beslutsångest eller vad!

Och med det sagt.
Jag har panik. Över allt. Allt som finns. Nu ska man vara vuxen men inte fan är jag det?
Jag vill inte att allt ska ändras bara sådär.
Jag vill vara forever young, för alltid för alltid.
Kan inte typ en vampyr komma och bita mig så man får vara precis som man är hela tiden. För alltid.
Edward HALLÅÅ? Edward Cullen din snuskigt snygga..BITE ME.
30 Juni är ett viktigt datum att minnas eftersom att den tredje filmen av Twilight serien har premiär på bio då!!

Jag funderar dessutom på att byta blogg ställe. Vill börja på nattstad.se istället!
Tänkte att det skulle passa mig liksom?
Dessutom kan man få lite cash fast inte mkt, men ändå:) Snygg design på sidan är det ialf, så aa får se om man flyttar. Haha:)

meen nu ska jag duscha och sedan kolla på Cougar Town (dubbel avsnitt,yeaaaah!) så bäst att ha intagit soffläge innan det börjar;)
ska bara lägga upp 2 inlägg till sen drar jag!
Pussen och kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0