man vet ju aldrig vad som kan hända.

Sha sha bloggen!

Gårdagen var grym,btw. Vi hade ju tänkt kolla på skräckis men blev Sommar med Göran istället,den är så sjukt rolig hihi!Åkte ifrån Lindas place vid tolv typ i den lilla moppebilen med Jojjo och då hamnade vi två hemma hos mig en stund och pratade massa strunt. Fy fan vad kul hehe:)
Planerade massa inför midsommar också,kan bli grymt ju och Jojjo vill ha kul(alltså ska jag supa henne under bordet huhu;D) Fett Nice haha. neejdå men kommer bli RÖÖÖÖÖÖJ:D

Jag har heller typ inte sovit nånting inatt. Wtf liksom? Sov,vakna,sov,vakna,sov,vakna hela tiden. Kl 06.00 var sista gången jag kollade på mobilen och sen sov jagändå fram till 10.Drömde en askonstig dröm också haha!

Vid halv 11 kom Nina och då stekte vi lite på min gräsmatta och snackade om hennes senaste dejt och ja allt som har med pojkar att göra helt enkelt. När hon sedan drog iväg mot jobbet så tryckte jag i mig massa mackor och juice innan hela min garderob blev utslängd på min säng.
Vi funderar på att köra en utgång ikväll på VIP,billigt och bra och kan nog bli galet kul också hihi:)

Men nu ska jag trycka i mig lite glass och sedan cykla iväg mot min hästfis och pussa på henne.

Later!


Min medryttare Hillevi och Bollan i fredags när de hoppade:)
Såå himla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0