vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn.

Jag kunde inte sova igår. Eftersom jag sovit hela dagen så kan man ju nästan förstå det men ändå, jag kunde inte sova, allt snurrade och jag nästan visste att något skulle hända.
Och jaa vad fan händer?
Mitt största bloggfan Oskar ringde,smsterror med Ludde och Ejder och snack med de båda galningarna om att "NEJ,JAG BANGAR"och sedan ringde Mattias Ahlbom tydligen och efter ett litet smile kunde jag äntligen sova till slut.

Och såklart försov man sig så att när jag vaknade 9 så var det bara att slänga i sig frukost och på med make up för att försöka se någorlunda normal ut och brumma iväg till bussen.
Var så äcklig idag,usch man kände sig som världens största skit när man gick runt i den stora staden. Fast hade ju sällskap av Nina, Tove och Sara så atte det var ju ganska nice ändå:)<3
Och ikväll ska jag vidare till Linda för filmmys med Hanna och Johanna också:)
GILLA GILLA GILLA.

Och bara för att klaga lite så har jag fetaste myggbetten och ett precis brevid ryggraden som är hur svullet som helst och det gör faktiskt jätteont. Plus att mina muskler är ren jävla smärta och min mage dödar mig, plus min lunga som det bara hugger i så fort jag andas. smäääärta,pallar inte.

Men nu hade jag tänkt sova en stund,för vill inte däcka framför filmmyset ikväll. Kanske blir det en skräckis och alla vet ju att jag inte är den som sover då. Inte förrän 4 dagar senare.
Men jag är ju cool enligt Ludde så en skräckis lär man ju klara av haha.

Grym dag än så länge och bättre kan den bara bli, pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0