what are you waiting for..

Sha sha bloggen!

haha, fan va jag är trött! Kom till skulan vid halv 10 idag,duktig gjort liksom!
Och vet ni? Mde kursen är KLAR.
Satte nu har jag bara en jävla kavaj att sy på EN dag! tror ni det går?..tveksamt.
Men med lite blod,svett och tårar så ska det nog gå!
Är så less på allt just nu, får ångest så fort jag åker ifrån skolan,känns som att allt annat är värdelös tid, då jag istället borde jobba natt och dag i den där jäkla sy lokalen...
och idag drog jag från skolan vid halv fyra(!!) vad fan tänkte jag med,skulle lätt kunnat stanna kvar 2 timmar till!
men efter att få klart kollektionen och rensat skåpet och rensat sy lådan så antar jag att jag själv tänkte at jag var klar för dagen?
shiiiit.
Ska ikväll sitta och rita skisser till kollektionen också så Svettis blir glad:)

När jag väl kom hem så åkte jag till stallet och red lite barbacka på pållen.
Astrött var hon fast ändå glad:) Red barbacka ute i skogen, shiit vad skönt det var. Ut och andas lite i skogen,riktigt nice! Lite lugnade det nerverna ialf..aaaahhhh.

Köpte massa godis idag också så ska tjocka mig framför grey's sen. Men först ska det bli en promenad med Nina!
Ganska bra ändå ..promenad först,sen godis?
haha.
Skulle kört en utgång med Marina idag men ååh jag vill. men orkar inte!
skolan klar FÖRST, SEN festa.

Puss och hej,ha en bra kväll.

en sak jag inte fattar..Bollan har varit ute och käkat gräs i 2 veckor snart och en riktig kanonkula till mage har hon fått. fast hon är fin ändå,rund som en boll haha:)<3
Roligaste gruppen på FB:
snel hest eta gres, dum hest röka gres.

(Bollan förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0