a night to rembember..

Godmorgon sunshines!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår faktiskt hyfsat efter gårdagen,lite huvudvärk,trött kropp med träningsvärk(??) bara haha.
Gårdagen var ialf grymt rolig måste jag säga!:D

För det första så var jag ju i skolan mellan 8.30-16.30 och där hände inte mycket förutom att Marina och jag inte kunde fixa vårat projektarbete så vi fick sitta kvar i skolan och sy,meeeen gick ju inte så jäkla bra för mig för jag var as seg så jag sydde fel hit och dit och jaa jag pallade inte helt enkelt inte,så min plan om att den svarta klänningen skulle bli klar den här veckan sprack totalt..
Jag satt för det mesta i sysalen med alla andra duktiga flickor och käkade Banana Skids och körde hänga gubbe med Kim i typ 2 timmar haha! Värd dag eller?
Bussen var ju såklart sen från skolan så vi missade våran lantisbuss och sen så hade vi ju turen att hamna mitt bilkaoset vid stadshuset där en buss gått sönder mitt i hela jävla korsningen...lyckat?
Kom ialf hem innan sju och då var det bara och stressa som en galning innan Nina kom hit!

Vi hade ju fortfarande inte bestämt oss vart vi skulle nånstans och när vi fick erbjudande om fest hos Maddis igen så vart det ju inte enklare direkt.. MEN till slut så blev det Kalas + Björn Rosenström. Fy fan vad galeeeeeeeet!
As packat med packade människor och helt vi röjde på där ett bra tag och när Björnis skulle komma blev det galet. Vi stod näst längst fram men folk höll på att röja ner hela järngrejen som var vid scenen så vi hamnade längre och längre bak hela tiden och så vart det bråk och vakterna var fett arga och skulle hålla koll på läget och jaa shit. Jag fick dock panik mot slutet eftersom det var så mkt folk,så j****vla varmt,ingen luft att andas och aa vi flyttade oss från massan och fick lite space det var skönt. Röjde sönder till " Het" och "Hultsfredsfestivalen" men "En gång är ingen gång","Lurad" och "Egon" var ju total röj dem med:)
Massa folk var ju ute och träffade bla söta Mathilda hihi och lill kusinen Aron,men massa andra pojkar och flickor också!;)
Kom hem till halv fyra,väldigt nice.

Och ja idag så blir det inte mycket mer än en att ta hand om hästen och plugga lite om jag hinner/orkar och sen ikväll så kommer Jojjo hit!
Kommer bli askul som vanligt hihi:)<3

Men nu ska jag dra och sega i soffan med brorsan.
Puss och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0