a superhuman heartbeat in me.

Hallå där!
Jäklar vilket topphumör jag har just nu alltså.

Imorse vaknade jag as tidigt,typ vid åtta? Gick i alla fall inte upp förrän 10 då alla i hela jävla huset var uppe och höll på och gjorde så man inte kunde sova. Min storebror flyttar ju idag!
Huset vid hans jobb är nu fixat och klart så det är bara och flytta in liksom. Så alla familjemedlemmar (förutom jag haha) har hållt på och flyttat saker hit och dit och det resulterar ju också till att jag haft hela huset för mig själv hela dagen eftersom ingen knappt har varit hemma!

Jag har faktiskt varit as duktig och städat mitt rum och tvättat idag.Det ni!
Red också en stund på eftermiddagen,shit vad jobbigt det var! Red över en timme ute i skogen och Bollan fick pulsa genom snö i typ 5-6 km och mitt knä plus ryggen gjorde as ont ,så när vi kom tillbaka var vi både två lagom trötta. Mina ben är fortfarande skakis efter det träningspasset,puh!

Men men just nu så håller jag på och fixar mig i min ensamhet. Ikväll blir det fest hos Maddis!<3
Ska bli så himla kul och röja med henne och alla andra! Var typ flera flera flera år sen jag var hemma hos henne sist och då höll de på att bygga om så ja nu ikväll ska jag äntligen få se resultatet haha!;)
Åh är sååååå taggad och om cirka en timme kommer Nina hit och då blir det förfest och tjejsnack innan vi drar vidare mot Morkarla City,yey!;)

Hoppas ni andra i alla fall har en grym lördag kväll!
Puss på er.


vad fan kommer hända??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0