And if the weather get stormy,tell me are you still there for me?

Shululu!

Söndagkväll och jag laddar upp veckan med ny och fräsh musik.Precis som Nina gör också,haha nice att vi gör exakt samma sak samtidigt! Synkade eller vad?;)
Hur som helst,har tillbringat några timmar i soffan denna kväll med brorsan. Gossip Girl, Wipeout och Ballar av stål. Fy fan vad vi har garvat,har fan ont i magen!
Dessutom så har ju storebrorsan lämnat hyddan så ja tårarna rinner? Eh,nej inte direkt.
Så jävla SKÖNT det är, shit det går inte att förklara men faen vad glad jag är.

Pappa har förresten varit as dryg idag och mobbat mig bara för att jag mått så jäkla dåligt. Någon som är skadeglad här eller? Men så är de ialft,har mått pissdåligt och det har varit en ren jävla plåga hela dagen. Illamåendet är på topp och i stallet,fy fan.. Och mår liksom fortfarande illa..när ska det ta slut liksom?
Aja,tröstade mig med lite hallon glass i alla fall.

Imorn så blir det skola och jag är ganska opepp men men så är det.
Ska nu ta en dusch och sedan sova,ögonen håller på att falla ihop vid det jobbiga ljuset från datan.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0