And if you're not really here.I don't wanna be either.I wanna be next to you.

Hejsan Svejsan!
Typ världens töntigaste hallå?

Dagens plus:
- biljetter till JohnBauer studentskivan & Spring Party kirrade!:D
- mönstret till kavajen är klar + tyget godkänt av lärare,yes!
- Det var fint väder idag så det gjorde absolut ingenting att hästarna kom in 19.00.
- jag har otroligt bra vänner runt omkring mig varje dag som får en att skratta hela tiden.
- jag har grym musik på min mobil.
- Man får sms varje dag av världens gulligaste kille.

Dagens minus:
-mina tygskor är trasiga.
-att min svarta klänning alltid ska krångla vilket gör mig väldigt ledsen faktiskt..
-Desperate Housewives visas inte ikväll pga CSI triologi,BLÄÄÄ på det!
-att världens gulligaste kille alltid ska vara så långt borta ifrån en.



Ehm jao. det var väl det enda jag har att dela med mig av idag.
Hoppas ni nöjer er med detta:)
Puss & Kram!

Dagens reminder:
2 dagar kvar till PÅSKLOV och 65 dagar kvar till STUDENTEN!

dessutom om ni missade youtubeklippet jag la ut igår,scrolla ner och se världens sötaste unge shakea some ass!
HAHA!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0