because you can't break me down.not this time.

Tjuuu!

Kom typ hem för en timme sen = jävligt skönt.
Sov väldigt dåligt i natt,alltså vad fan(??) men lyckades ändå ta bussen vid 7 som jag för övrigt fick kuta som ett as till för trodde jag skulle missa den och ja sen hade vi sömnad bara hela dagen jag fick väl inte så mycket gjort som jag önskat eftersom jag var extremt trött i huvudet haha!
Sen var jag och Michan så "smarta" att vi sprang över vaksala torg för att hinna med 887an men vi missade en liten detalj där att den bussen inte börjat gått än eftersom klockan bara var ett! Så vi väntade och hoppade på 811an och mötte upp Katri som vi sagt hejdå till 30 min innan,haha muppar vi är;)
och seriöst,jag inser att jag supit jävligt mycket de senaste månaderna och att hjärnceller har försvunnit men inte så här många?  alltså seriöst,jag känner mig så dum i huvudet ibland att man tänker,shiiit,har jag ens nån hjärna överhuvudtaget?
hm,dagens dilemma...

Hur som helst såååå. Ska snart bege mig til stallet och sedan blir det hem för att plugga.
eller kanske umgås med någon söt kompis eller kanske träna,orkar man det? haha.

Men ska dra nu och kanske se lite sex and the city en stund medan man klär på sig för att gå ut i kylan.
later people!

Och juste.
jag skiter fullständigt i honom,när ska du inse det gumman? du sårar mig bara..
Och en sak till.

han är dummare mot mig,tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0