blod,svett och tårar.

Ja ni,det är mitt nya motto typ. blod,svett och tårar.

Mitt psykiska humör är på botten,den här dagen har varit så jäkla jobbig så det är inte sant!
Jag sprang till bussen imorse(hann med den ialf,YES!),snuskgubben på bussen(usch!), kom till skolan och hade religion(islam,yey!) och sedan blev det sy. Redan vid 10 tiden snackade jag och Tove om att vi var så stressade och även om man har 4 timmar på att sy på så blir man så himla stressad av det ändå,för tiden bara rinner iväg. Den gör det!!
Och allt som bara kunde gå fel gick fel,hjärnan kopplar ur så man nålar fast fel saker på fel ställen,man syr världens fulaste sömmar,man sprättar,man har av synålar(!!),klipper sig i fingret(nästan!) och ja vid ett tiden kom panikångesten och tårarna sprutade,som tur är har man fina Marina som finns där för en!<3

Men ändå. Jag sydde till halv tre och då blev det lite träning inför Katri& Michans modevisning,mer ångestattacker där och sedan mellan halv fyra och halv fem sydde jag ännu mer och sen så,nu jävlar är den där Ikeaklänningen klar!!!!!!!!
Bara two more och sen är jag back on track,eller nästan i alla fall.
Men alltså shit jag är helt död i huvudet vid det här laget och det enda lärarna gör är att  klaga,gnälla,bråka och allt annat jävla skit. Och när ska de sluta?!
Jag syr då fan DAG SOM NATT men när den 4 Juli kommer ska allt vara färdigsytt,ALLT ska vara klart och efter den dagen kommer jag aldrig mer sätta min fot på den skolan igen.
Inget jävla fjärde år här inte,jag dör hellre!

Alltså det är så sjukt psykiskt dåligt man kan må.
Jag ska sy 10 plagg på 2 månader!  TVÅ MÅNADER,det är fan ingenting och allt jävla press man har på sig alltså..
Jag ska sluta prata nu om det för att ingen mår seriöst bra av detta:'(

Men nu så är iallafall ett projekt klar och nu är det helg. Ikväll blir det bara att ligga på soffan som en död sill med lillebrorsan som sällskap och en massa godis att proppa i sig. Underbart!

Och ja ni andra,ha bra fredagkväll vare sig det blir fredagsmys eller party!;)
puss och hej.

juste:
något som alltid är positivt är du.
Har ingen aning om dina känslor för mig men shit vad härligt du får mig att må genom att bara ge mig en blick.
PIRR I HELA KROPPEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0