but I want to..

fy fan vad jag har ont i ryggen!!
det slog bara till nu och det gör verkligen skit ont,vet inte vad jag ska ta mig till! helvete.

Har spenderat hela kvällen hos Jojjo var mycket roligt och träffa den sötnosen igen! Vi lagade mat(hamburgare,nam nam!) och käkade blåbärspaj och umgicks lite med Bolle,Nicke och Kevin och planerade nästa helg. Det löser sig noooog!;)
Kan inte förstå att deras föräldrar ligger och glassar på Tenerifa nu,fy fan va skönt!!:)
Och hela huset har de för sig själva,hur nice lixom? Haha så grymt kul det var med att packa upp maten idag,köttfärsen var bäst,haha!
och på tal om köttfärs.
Nicke Nyfiken,lilla pojken som man egentligen inte vill ska skadas på nått sätt. Shit vad nojjiga jag och Jojjo är men vad faaaaan,det är fan läskigt när det händer nått sånt här och tänk på vad som kunnat ha hänt.
usch illa gubben<3

Men laddar man upp inför en ny skolvecka ialf. Det känns som att den här veckan kommer bli grym och det hoppas jag verkligen att det blir för jag börjar få lite förhoppningar nu!
Och ja jag har 2 inlämningsuppgifter och ett prov denna vecka plus att jag ska sy MASSOR men förutom det som händer utanför skolan kan inte bli annat än grymt!:)

Sitter just nu och fixar nutida konst arbetet. Chris Brown yä yä yä!
ska snart sova för jag är verkligen sjukt trött! och imorn börjar jag 10.40 istället för 13.00 så det är tidigt vettni! haha;)
godnatt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0