carry out.

God morgon sunshines!
undert fint väder det är idag:)

Här sitter jag och käkar frulle,nom nom!
Idag så händer inte så mycket förutom att jag har prov den första lektionen,4,5 timmes håla och 2 timmars sömnad (sista lektionen av klädsömnad B!). Slutar halv fem sen blir det att möta upp Nina på Gränby centruuuuum och tillbringa kvällen med henne! gillas!(:

Ska under håltimmen idag också fixa massor med projektarbete och ha det kul med de små vännerna,yey!:)
Men nu måste jag springa och klä på mig!;)
ha en bra dag/kväll/natt,det här är den enda uppdatering ni får idag!
ciao.



Förresten.
Någon som haft betydelse och tagit plats under min uppväxt är en vän till familjen som är en liten gubbe som heter Palle(ja han heter så...) och när jag var mindre så var jag alltid hos honom och fick Dumle klubba och matade hans as stora hästar och ponnysar med knäckebröd i massor och sprang runt på hans gård som för övrigt bestod av massa bilar:P) 
Men idag så begravs han. Väldigt tråkigt att han har gått bort,tyckte så mycket om honom!
Men vila i frid kära gamla söta gubbe!<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0