listen up.

Tjooo!

Shit vilken dag det har varit idag då..jäklar alltså.
Började dagen med en kanon frukost,liksom hallonyoughurt med musli och bananer och sedan rostiga mackor med ost och gurka och paprika och juice. Nam nam alltså!
Och varje morgon så kollar jag på Vakna med The Voice på 5an och såklart när jag slår mig ner för käka frullen så spelar de Rihanna - Rude Boy. Vilken lycka alltså!

Tar mig sedan in till staden och medan jag väntar på stadsbussen till skolan så händer en fett skum sak. Musik och en viss person iblandad i det,haha nästan läskigt ju!;)
Hade sedan två as tråkiga lektioner med redovisningar hit och dit och sedan åkte jag,Sara och Tove ner på stan för att möta upp Sofi. Jag kikade också på tyger och jag vet vad jag ska ha till kavajen och kollektionen. Blir grymt alltså,så det är bara att hosta upp pengar,spotta i nävarna och sätta igång och jobba!
Imorgon ska den jäkla korsettklänningen bli klar ialf.Det har jag bestämt så det så!;)
Sömnad hela dagen imorgon alltså,yey!

Och idag så är jag typ astöntigt glad och det är tack vare en viss person där också. Alltså shiiiiiit!:)
Men bara för att jag var jätteglad idag så var min häst inte det.. Var fullt upp i stallet idag så jag ställde mig i en annan gång än vad jag brukar så aa såklart var ju Bus inne. och Bollan blev tok galen och sparka med frambenen och skria typ 5 ggr. Aslack var hon på honom och jag fattar inte varför... och han liksom bara tittade på henne?
Astöntig häst man har.
Ialf,det jag ville säga med det var att jag blev träffad av hennes hov en/två gånger på rumpan så jag är lite öm där just haha!
trevligt va?

Och juste,jag har förmodligen sommarjobb i sommar. Kommer förmodligen att kunna få jobba i ett stall och göra allt skötsel där och ta hand om hundar också eftersom hon som erbjuder arbete har hundgrejs också. Men fatta liksom vad underbart? jobba ute i solen varje dag och få betalt för att rida??
alltså snälla,rena drömmen ju!:D:D

Så hm ja,jag är jävligt glad idag för en massa olika anledningar.

Och nu ska jag käka upp resten av min hallonglass bara för det.
Hejdå på er.


En liten sak till.
Saknar Josh hur mycket som helst!
OCH alla andra sötnosar,hallå tjejkväll snart eller?<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0