dont think about the bad things when you can think about the good things.

Usch,jag håller på att bli sjuk tror jag! Jag bara vaknade imorse med svullen hals och rinnande näsa.. Grymt jobbigt och jag har as ont i ryggen,magen och nacken också. Varför vet jag inte.

Och idag så hade vi två lektioner där båda två inte var så jobbiga direkt, heta stolen på ARL och ett nytt arbete på Nutida konsten som kan bli jätteroligt,vi ska skriva om familje semestrar,ni vet äkta Sune Sommar och alla jävla husvagnssemestrar runt om i halva Sverige(stämmer in på min familj på pricken!)
 och Marina är min kompanjon i detta arbete så det blir ju asbra helt enkelt!:)

Kom hem strax efter tre och så kollade jag lite på Sex and the city och sedan drog jag till stallet. Red ut en stund på fisen och det gick ASBRA! Pulsade lite i snön och hon blev faktiskt svettig av det och sedan blev det en kort och samlad trav hela vägen hem.
Och ja nu är jag hemma igen. Själv är man också. Eller ja katten är också här.
Usch jag tycker verkligen inte om att vara hemma själv,eller det kan vara skönt ibland, men idag? NEJ.
Det ringde nyss,jag svarade,någon la på. det ringer igen,jag svarar,ingen säger nått på typ 5 sek och det tjuter i hela jävla luren,någon lägger på.
Alltså snälla vad fan är det här? jag hatar och vara själv..

Men ska försöka skrapa ihop en middag nu och sedan plugga och slappa framför tvn.
ha det gött ni andra!

Nina den fina är lycklig idag och det gör mig alldeles lycklig med:D<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för att du orkar vara lycklig med mej Lollo<3

2010-03-08 @ 21:34:23
Postat av: Lollo

Ja alltid Nina!<3

2010-03-08 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0