härliga.

Alltså människor runt omkring en är så himla härliga. Idag var ett bra jäkla exempel på det!

@ ARL lektion
Vi:
hejdå,ha det bra!
Christina(läraren): Jaa hörni,ha ett bra påsklov nu! Plocka tussilagon,ha roligt och bli kära! Nu är det vår! Då får man vårkänslor!
haha,bli kära på lovet är det hennes sista ord? Inte typ glöm inte allergi arbetet som ska vara klart, och gör klart alla restuppgifter nu. Nej nej, bli kära för nu är det vår!
haha,shit flummig lärare,men hon är så himla rolig och söt!:)

@ Hanna

"Jag är i skon".  ( jag är i skolan)

hahaha<3

@ Lillebror
Jag kommer hem med en as fet godispåse.

Lillebror: åh,får jag smaka?
Jag: aa men inte så mkt,jag ska spara tills på söndag du vet.
Lillebror: hahahahaha,tror du på det själv eller?

vaddå,jag kan behärska mig! eller kan jag?
om godispåsen är slut i kväll så var det inte jag...
haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0