don't know what to do.

Hallå!

Usch vad sjuk jag är. Och jag menar inte allmänt sjuk i huvudet utan alltså sjuk sjuk,typ värsta förkylningen.HATAR det. Känns som jag nyss blivit frisk?

I allafall,skulle skrivit om min dag igår,men när jag precis skrivit klart hela inlägget så fuckar datan ihop sig och allt försvinner så orkade inte skriva om allt. Blev istället bara en fint inlägg om Sara istället!:)

Idag så vaknade man vid 6,missade bussen hemma vid mig,fick skujts till den andra som var försenad i 10 min(!) och ja sedan blev det massa sömnad och ARL lektion. Har kommit fram till att våran lärare är jättegullig,hon är så förstående och ska alltid skämta om saker och ting och den enda nackdelen är att när hon babblar så man liksom dör lite inombords för att det blir så långtråkigt,men förutom det så är hon ju bra:)
Vi slutade vid två och jag hade tänkt sitta kvar och sy men jag kände att jag inte orkade(är som sagt inte helt frisk) så åkte hem och umgicks lite med mammsen och pappsen innan de åkte och jobbade och åkte sedan till stallet. var där typ 25 minuter bara?
Kom hem sen och pluggade lite religion och annat!

Jag var ute och gick ett tag med Nina och pratade massor och de mesta om killar,alltså det måste vara vårat favoritämne,och alltid finns det nått att prata om,alltid nått!
Och just nu kikar jag på grey's och sen blir det dusch och sova,yey! är as trött..

Men ha det gött!
Pussen!

Och förresten,glass med chokladssås och aprikos halvor är så MUMSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0