I wanna be..

Åh hej. Åh hå.

Idag är det torsdag. Tänkte ifall något missat det?
Mentorsdag alltså.
Mötte upp Marinis och shoppa loss på Ica i Kvarnen och sen blev det solning.Väldigt nice faktiskt.
Stressade till skolan,hade samtal med både mamma och pappa närvarande och tog då upp lite problem och allt jävla skit som finns att göra,JAG VET! och sedan kom Ninis och jag sydde lite och pratade massa med Sara också som kom förbi och sedan så blev det häng i sysalen ett tag.

Jag och Marina tog också med Christian,Nina och lillebror på stan och fixade med projektarbete och sedan så blev det lite shopping för Ninas del och lite mat på donken.
Hittade massa fina saker jag vill ha också..jaa. Att alla affärer man går in i ska ha så extremt snygga saker. Blev helt kär i en tröja från H&M,den ska bli min det kan jag lova!;)

Kom i allafall hem och släppte in hästarna på en gång,gick bra ändå!
Snällaste mamma fixade stallet också,TACK!<3

Gör inte mycket nu förutom att halvsova lite smått?
shit,tror jag somnar snart.Har varit en lite smått jobbig dag måste jag säga;)

Och en annan sak..Funderar om sommarjobb och jag har ett jobb på G utanför Enköping men vet inte om jag ska ta det eller inte. Jobbet är väldigt bra och jag vet att jag kommer lära mig oerhört mycket och få asbra referenser som sedan kan ta mig utomlands väldigt lätt eftersom jag vill jobba som hästskötare utomlands. Men..
Vill jag? Vågar jag? Kan jag?
Visserligen behöver jag inte åka utomlands och jobba precis i höst, men ändå..Känns lite jobbigt att jag kommer tillbringa hela sommaren flera mil ifrån mina vänner och saker som jag kan räkna bort hela sommaren är:

sola och bada vid stranden varje dag.
grillkvällar med vänner.
Onyktra nätter då man kan se solen gå upp när man kommer hem.
varma sköna sommarkvällar med de man gillar allra bäst.
kärleken.
alltså. Vad fan gör man?
Ge upp ens liv för ett tag och satsa stenhårt på en karriär inom det man älskar eller bara leva livet och ta varje dag som den kommer? vad ska hända denna sommar?.................................
HELP!

Men men.nu ska jag ta en dusch och sedan läsa svenska boken och sedan sova.
Ha det bra ni söta små människor!

Och kom ihåg,imorn är det fredag och det betyder helg,YES!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0