ibland så är livet inte så jävla lätt..

hejsan svejsan.

Idag är humöret inte på så jäkla topp. Eller jo lite ändå.

Men först de dåliga sakerna:
jag tycker att våran sömnadslärare har blivit de senatse månaderna en jäkla BITCH.
jag har insett att jag fått två ig-varningar på mindre än en vecka.
det är 2,5 månad kvar till studenten, 2,5 månad!! Stanna tiden snälla,eller åtminstone få den att gå lite långsammare?
min ikea klänning är långt ifrån klar,wtf?!
allt man får är bara kritik och gnäll från lärarna,bara negativa saker som gör att man bli alldeles opepp på allt.
Häxan i stallet lacka ur totalt idag vid hagen.
Jag har så extremt jävla mycket och sy och det känns som jag inte kommer någonvart medan tiden bara försvinner!

De bra sakerna:
det var pannkakor till lunch(mums!)
en tanke som bara dök upp: det är fredag imorn. HELG!
Ett ord,ett leende från dig kan få mig att bli alldeles varm och glad och den känslan håller sig kvar hela dagen.

Men men, även om den här dagen har sugit på en hel del olika sätt så.. är det i alla fall en ny dag imorgon!:)
Nu ska jag och min bror kolla på lite film. Så jäkla mycket vi driver med varandra,det är sjukt kul och jag blir ägd varje gång! av en 16 åring, come on..hahaha.

Ha en bra tordag,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0