it is time.

Alltså först och främst. Cougar Town ÄGER.
höll på att dö av garv här hemma haha...

Saker jag vill så extremt mycket nu:

-börja träna igen(känner mig som världens fetaste..)
-ta hål i naveln(nästa månad då jääääävlar!)
-få ett jobb som faktiskt är roligt
-ha en snygging i min säng
-åka på studentkryssning som alla andra ska på denna helg(buhuuu..)
-att det ska bli lördag så man kan dricka sig redlös med pojkarna från skolan medan alla andra är på kryssning,HAHA


Och just det. Det här är en låt av Sophia Zelmani och även om det här verkligen inte är min musiksmak egentligen så är det nått med hennes låtar som ger mig a good feeling. Så ja det var väl allt,lyssna och njut.
puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0