lev varje dag som om den vore din sista.

BAKIS!
Kvällen igår var ialf grymt rolig! haha underbara vänner man har!

Det började med att Nina hämta upp mig och drog till Uppsala,vi irra omkring lite i Salabacke och träffade en liite dragen Jonas och fick dricka av honom,sen statoil och köpa godis(nom nom) och sedan way ut i skogarna,vi irra lite till i Heby men sen så hittade vi! Galet bra drag var det ialf i bilen på vägen dit,massa kort,massa filmer och  " alla får ligga" på hög volym varje gång den spelades.haha!
Sedan så festade vi i lokalen där med typ 80 andra pers, och jag hamnade i Kim och Johannes knä hela tiden eftersom det var de som satt vid "insläppsgrejen" .  VISA SIFFRA ELLER DÖ!
Jag ritade lite på folks händer och skrek var 5e minut STÄNG DÖRREN! och värmde Johannes händer efter han varit ute och rökt alla gånger,äckligt jävla kallt var det ute,usch! Och ja födelsedagsbarnet Kim fick pussen och Johannes med om inte lite till. Söta killar!
Jag och Nina åkte nån gång därifrån och så bev det Uppsala igen och fyllekäk på Max och så var man hemma vid halv fem.
grymt rolig kväll var det ialf.

Och ja idag så mår jag inte sådär superbra,vaknade imorse med fortfarande alkohol kvar i kroppen och jag har precis tagit mig ur sängen efter att ha segat där sen 9 tiden och kollade på tv, How I met your mother och Summerland yey!
Jag ska snart iväg till stallet och kanske ta en ridtur i det fina vädret(om jag orkar men det är knappast troligt att det blir så) och sen vid fem tiden kommer Josh och hämtar upp mig så spenderas kvällen där,LOVE IT! Har saknar henne såååååhääääääär mycket!<3

Men ha en bra söndag folk.
ciao.


vet inte vad jag själv håller på med,jag vet ingenting.
det enda jag vet är att jag vill ha dig. men allt är så jobbigt nu,snälla gör nånting för det enda jag vill är att ha dig nära mig precis som den gången när du och jag...varför lät du mig gå den kvällen? och varför har vi låtit varandra gå hem själv andra kvällar också?
kanske har jag missuppfattat allt men alla gånger jag sett att du tittar på mig,det måste väl betyda något?
jag hoppas du gör något snart för jag vill ha dig lika mycket som du vill ha mig...
du måste förstå att det är dig menar.
AW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0