lover be strong.

Hellu!

Usch vilken grå dag det har varit idag. Är så less på allt!
Släpade mig upp och kom till skolan vid halv tio och sydde på IKEA klänningen,den kommer bli klar ganska snart hoppas jag! Hade sedan mode lektion med läraren med bästa humöret idag,eller inte!
Glömt mina skisser hemma hade jag också gjort men kunde ialf göra klart ballongkjolsmönstret! krångligt värre det där..
träffades ms sexy Linnea idag ganska många ggr,alltid kul:)<3

Hur som helst, kom hem tidigt(vid tre) och sedan pulsade jag i en halv meter snö med 3 mupp hästar och det var inte lite jobbigt! usch. Kallt och jävligt det ska vara,varför varför varför kan det aldrig bli vår nångång?

Usch,känner mig hur ofräsch som helst idag. Alltså näe ta mig härifrån,bort från vardagen,bort från allt.
Önskade man bara kunde ha någon att värma sig med i mörkret men aa..bara lilla jag som önsketänker nu.

Nu ska jag ikväll ialf försöka skriva klart den nya projekplanen och sedan plugga lite religion eller något annat shiiiit.
Hoppas ni haft en bra dag,puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0