make me crazy.

Hallu!

Shit vad trött jag är idag! jag sov både på bussen till och från skolan haha!
Men sov inte så himla bra inatt alltså. Drömde något as sjukt om att någon sa åt mig att jag inte fick sova med två täcken så satt och höll på med täckena och vette fan vad jag gjorde men somnade om igen ialf.

Sjukt seg när jag vaknade,höll inte på att komma upp ur sängen,snoozade 2 ggr(och vad fan har hänt med mig,jag som ALDRIG snoozar gör det fan varje morgon nu för tiden!!) och tjafsade med mamma om skjuts,missade bussen,fick vänta till nästa gick och,var till sist inne i stan halv nio och då mötte jag upp Tove och Marina för att sola. Sjukt nice och fick lite färg,hihi!
Blev as taggad för att sola igen så det blir nog en omgång till snart,nån gång i helgen kanske?

Jag satt och sydde på min jäkla IKEA klänning och den är inte helt klar men snart så..På mode lektionen hände inte mycket förutom att jag fick klart mitt korsett mönstern,nästan. 7 lektioner kvar av kursen,HELP!;O

Dagen har bestått av att se massa projektarbeten också, först ut var Hassan som uppträdde och sjöng i cafeterian.
As grym var han!:)
Sedan blev det teater där Ina,Elina och Kristin spelade upp deras projektarbete " jag vill inte bliva stur" och den riktigt bra!
Så ja det var väl min dag idag.
Fixade stallet en snabbis när jag kom hem och nu så kommer resten av kvällen att bestå av massa slapp i soffan och plugg. Har lite mkt att göra.
Är dessutom ensam hemma igen. KUL...

Imorn blir det till att sy verkligen  hela dagen(8.30-16.30),måste få klart TVÅ klänningar.Sedan blir det fest hos J och det kommer bli awsome!:D
Ska även hinna med en träff med Nina där emellan. Puh,som ni ser morgondagens shema= fullt upp.
Så ingen uppdatering,you know it!;)

Men ha det bra,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0