Mr Loverman.

Yes. Nu sitter man här ny duschad och fräääsh.(vilka jäkla diskussioner vi hade om det idag haha..)
Älskar att man har såna vänner man bara kan flumma med. Shit,jag och Tove på stan idag var ju ingen vacker syn shiiiiit. Vadå flummiga? xD

Ialf. Är riktigt pissed för kan inte lägga in en as bra låt på min mobil Det SUUUGER. Hörni det? SUUUUGER så jävla hårt. speciellt när låten är så jäkla bra. Bob Sinclair- Love you no more är det som skapar stora problem nu.. Har varit så i 2 dagar nu, vad är det för fel liksom?

Och måste också säga att jag är fett taggad för torsdag men alla andra dagar också.. Fast speciellt för torsdag för då kommer Tove & Jessica(hon hakar på,YEAH:D) till mig och så ska Tove få se min häst för första gången och hjälpa mig ta in hästarna sen sååååå...Blir det utgång med de brudarna. Ooo ja!

Borde ju egentligen sova nu eftersom imorn ska man upp tidigt. Så kan väl lika säga godnatt nu!:)
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0