my heart wants you.

tjo!
fredag kväll och jag sitter hemma. Hur vanligt är det på en skala 1-10?
huvudvärk har jag också fått. GREAT.

Spenderade några värdelösa timmar i skolan,hamnade på stan en stund med Marina och sedan bar det av till Gränby centrum och träffa Nina. In handlade en snygg kofta(fast som kliar jäkligt mycket har jag märkt:P) och nya leggings till mamma. Pratade massor om hur kul det skulle vara och åka på kryssningen imorn som typ alla andra ska på och ja. Skulle helst velat sett mig själv på den båten också,men men.whatever;)
Istället blir det antingen utgång eller fest,får se hur det blir:)

Jag har just nu bara pratat med massa pojkar; Victor,Erik och Johannes på samma gång plus Nina och Jessica också! full rulle på chatten ikväll alltså!;)
Men ska snart typ sova är så äckligt trött och har varit en lång vecka,började ju sova om nätterna inte förrän i onsdags så.. Ja då är man trött nu!
Men ska chilla lite nu och försöka få bort huvudvärken också,USCH..
Ha en bra fredagskväll,pussen!


I want you,mmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0